2016 2015 2014 2013 2012 2011
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Serwis

Środa, 28 września 2011 · Komentarze(2)
Dziś postanowiłem wyczyścić amorka. Rozebrałem na części, wyczyściłem stary smar, posmarowałem wazeliną techniczną sprężyny, golenie... Teraz chodzi o niebo lepiej, amor nie był serwisowany od 2 lat, na jednej ze sprężyn zaczynała się pojawiać rdza co mnie zaniepokoiło i w przyszłym sezonie możliwa wymiana, lecz po obecnym serwisie pociągnie jeszcze dłuuugo ! Jutro wyjazd na domki, zdjęcia będą zapowiada się ciekawie :)

Komentarze (2)

jasne, ja kupiłem w małej tubce (na zdj jest kawałek tubki po prawej stronie) teraz żałuję, że nie kupiłem dwóch tubek, bo im więcej tej wazeliny tym lepiej. Sprężyny obficie wysmarowałem wazeliną, w sodek sprężyn dałem dość dużo smaru (ale mogłem dać więcej) dolne golenie wysmarowałem, fragmenty smaru w szczeliny przy uszczelkach, w dolnych goleniach przy uszczelkach.Gdy skręciłem to przejechałem się na drogę z płyt, po polnej i amor lepiej chodzi, bardziej reaguje (jest czulszy) na mniejsze dołki. Czytałem, że najlepiej XCR'a smarować RockShox Judy Butter, ale wazelina techniczna cenowo tania i moim zdaniem wystarcza.

Kapo 08:03 czwartek, 29 września 2011

mam pytanie czy wazelina techniczna się sprawdza w tym amorku??

gello1 07:12 czwartek, 29 września 2011
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!